Paskelbus karantiną , teko priimti iššūkį dirbti nuotoliniu būdu. Daugeliui atrodė, kam reikia vaikams, jie maži. Taip , jie nedideli , bet jiems ugdymas labai svarbus. Kadangi vaikai patys prieigos prie nuorodų neturi, mums patys didžiausi pagalbininkai – tėveliai. Bet kas smagiausia – tėveliai gali nemažai laiko praleisti su vaikais! O tai tokia vertybė! Auklėtojos, gavusios atgalinį ryšį , gali pasidžiaugti, įvertinti, ar tinkamai parinko užduotis, ar sudomino vaikus. Pedagogai , norėdami kuo kokybiškiau pateikti savaitės veiklas, dalyvavo nuotoliniuose kursuose , kuriuose įgijo patirties, kaip pasirengti nuotoliniam darbui,  kokias platformas naudoti, kokios jų galimybės. Pedagogų kūrybiškumas, gebėjimas įveikti iššūkius ,jų  noras tobulėti, pateikti vaikams įvairius ugdymosi metodus,  stiprina pedagogų atsakomybę už ugdymo proceso kokybę .
Savo gerąja darbo patirtimi dalinasi Logopedė Ingrida ir auklėtoja Violeta.